Fransa Senatının qəbul etdiyi qətnamə sülh prosesinə zərbədir  

Bu gün Azərbaycan bu istiqamətdə çoxvektorlu xarici siyasətdən istifadə etməklə bütün mühüm platformalarda öz mövqeyini qətiyyətlə qoruyur, yaranmış yeni reallıqları dünya ictimaiyyətinə bəyan edir - Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin deputatı Məzahir Əfəndiyev yazır. .

Azərbaycanın xarici siyasətində mühüm istiqamət hansısa ölkənin kiçikliyi və ya böyüklüyü ilə bağlı deyil, əsasən dünyanın yeni siyasi arxitekturasında həmin ölkənin yeri ilə bağlıdır.

2020-ci ildən, yəni İkinci Qarabağ Müharibəsindən sonra Azərbaycan Cənubi Qafqazda yeni reallıqların yaranmasına işarə etdi. Ölkəmiz əldə etdiyi böyük qələbə ilə Birləşmiş Millətlər Təşkilatının çoxillik fəaliyyətini beynəlxalq platformalarda nümayiş etdirmiş və qəbul etdiyi məlum dörd qətnamənin icrasını təmin etmişdir. Bununla da Azərbaycan həm regionda, həm də dünya siyasətində tamamilə yeni ab-hava yarada bildi.

Cari ildə gördüyümüz odur ki, müharibədən sonrakı dövrün öz çağırışları və yanaşmaları var. Bu baxımdan Azərbaycan 30 illik xarici siyasətində bəzi məsələlərdə yeni yanaşma tətbiq edir. Azərbaycanın və Azərbaycan xalqının milli maraqlarını təmin etmək məqsədilə Prezident İlham Əliyev bütün ikitərəfli və çoxtərəfli görüşlərdə sülh, əmin-amanlıq və firavan gələcəyə dair qətiyyətli mövqeyini ifadə edir.

Lakin bəzi dövlətlərin, xüsusən də Fransanın danışıqlarda iştirak edərək tamam başqa gündəliyi müzakirə etməsi, eyni zamanda sonradan müxtəlif vasitələrlə Azərbaycanı işğalda ittiham etməsi, bu məsələlərdə başqa maraqların ortaya çıxması siyasi ikiüzlülükdür, çünki eləcə də bir siyasətçi kimi Makronun Azərbaycan-Fransa münasibətlərinə qarşı hərəkətləri xəyanət və hörmətsizlikdir.

Ümumiyyətlə, Fransa-Azərbaycan münasibətləri, prinsipcə, son 30 ildə yalnız inkişafa yönəlib. Bu münasibətlərdə Azərbaycan həmişə bir sıra məsələlərdə və mexanizmlərdə Avropanın mədəniyyət paytaxtı kimi Fransanı dəstəkləməyə çalışıb. Azərbaycan müharibədən sonrakı dövrdə Fransaya Sülh Sazişinin imzalanmasında iştirak etmək, öz sülhməramlı missiyasını yerinə yetirmək imkanı yaratsa da, nəticədə Fransa prezidentinin həmin fürsətdən istifadə etməkdənsə, Azərbaycanın adını ləkələməklə məşğul olduğunun şahidi olduq.

Hər siyasi lider öz xalqının mənafeyini təmin etmək üçün düzgün qərarlar qəbul etməyi bacarmır. Təəssüf ki, Emmanuel Makronun Azərbaycanla münasibətlərdə səriştəsiz mövqeyi indiyədək formalaşmış münasibətlərə böyük zərbə vurur. Hətta Fransa Avropa İttifaqı daxilində öz sözünü itirir. Bu, Fransa liderinin cari məsələlərə qeyri-adekvat münasibətinin əyani sübutudur.

Bu yaxınlarda Fransa Senatının Azərbaycana qarşı qəbul etdiyi, beynəlxalq hüququn norma və prinsiplərinə zidd olan, qeyri-səmimi və riyakar mövqedən ibarət qətnamə Fransa ilə Azərbaycan arasında həm siyasi, həm də iqtisadi sahədə üzərinə götürdüyü ikitərəfli öhdəliklərin kobud şəkildə pozulmasıdır. uzun illərdir davam edir.

Bu, təkcə Fransa-Azərbaycan münasibətləri üçün deyil, həm də 10-ci il noyabrın 2020-da Avropa İttifaqı xətti ilə keçirilən bütün görüşlərdə imzalanmış üçtərəfli bəyannamənin bütün bəndlərinin tam şəkildə həyata keçirilməsinə dair əldə olunan birgə razılaşmalar, bu istiqamətdə göstərilən səylər üçündür. , və ümumiyyətlə sülh istiqamətində. Bu, atılan bütün addımlara, beynəlxalq hüququn norma və prinsiplərinə etinasızlıq və hörmətsizlikə böyük zərbədir.

Qəbul edilmiş qətnamə Azərbaycan xalqının qəzəbinə səbəb olmuş, Milli Məclisin deputatları tərəfindən Fransa-Azərbaycan münasibətlərinin dayandırılması, mövcud münasibətlərə yenidən baxılması kimi radikal fikirlər və təkliflər səslənmişdir. Hesab edirəm ki, Fransanın davamlı antiazərbaycan fəaliyyətini nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikası Parlamentinin 16 noyabr 2022-ci il tarixli Bəyanatı Azərbaycan xalqının fikirlərini əks etdirir, eyni zamanda Azərbaycan xalqına açıq xəbərdarlıqdır. bu gün ölkəmizə hücum edən qüvvələr.

Azərbaycanın xarici siyasətində mühüm istiqamət hansısa ölkənin kiçikliyi və ya böyüklüyü ilə bağlı deyil, əsasən dünyanın yeni siyasi arxitekturasında həmin ölkənin yeri ilə bağlıdır.

2020-ci ildən, yəni İkinci Qarabağ Müharibəsindən sonra Azərbaycan Cənubi Qafqazda yeni reallıqların yaranmasına işarə etdi. Ölkəmiz əldə etdiyi böyük qələbə ilə Birləşmiş Millətlər Təşkilatının çoxillik fəaliyyətini beynəlxalq platformalarda nümayiş etdirmiş və qəbul etdiyi məlum dörd qətnamənin icrasını təmin etmişdir. Bununla da Azərbaycan həm regionda, həm də dünya siyasətində tamamilə yeni ab-hava yarada bildi.

Cari ildə gördüyümüz odur ki, müharibədən sonrakı dövrün öz çağırışları və yanaşmaları var. Bu baxımdan Azərbaycan 30 illik xarici siyasətində bəzi məsələlərdə yeni yanaşma tətbiq edir. Azərbaycanın və Azərbaycan xalqının milli maraqlarını təmin etmək məqsədilə Prezident İlham Əliyev bütün ikitərəfli və çoxtərəfli görüşlərdə sülh, əmin-amanlıq və firavan gələcəyə dair qətiyyətli mövqeyini ifadə edir.

Lakin bəzi dövlətlərin, xüsusən də Fransanın danışıqlarda iştirak edərək tamam başqa gündəliyi müzakirə etməsi, eyni zamanda sonradan müxtəlif vasitələrlə Azərbaycanı işğalda ittiham etməsi, bu məsələlərdə başqa maraqların ortaya çıxması siyasi ikiüzlülükdür, çünki eləcə də bir siyasətçi kimi Makronun Azərbaycan-Fransa münasibətlərinə qarşı hərəkətləri xəyanət və hörmətsizlikdir.

Ümumiyyətlə, Fransa-Azərbaycan münasibətləri, prinsipcə, son 30 ildə yalnız inkişafa yönəlib. Bu münasibətlərdə Azərbaycan həmişə bir sıra məsələlərdə və mexanizmlərdə Avropanın mədəniyyət paytaxtı kimi Fransanı dəstəkləməyə çalışıb. Azərbaycan müharibədən sonrakı dövrdə Fransaya Sülh Sazişinin imzalanmasında iştirak etmək, öz sülhməramlı missiyasını yerinə yetirmək imkanı yaratsa da, nəticədə Fransa prezidentinin həmin fürsətdən istifadə etməkdənsə, Azərbaycanın adını ləkələməklə məşğul olduğunun şahidi olduq.

Hər siyasi lider öz xalqının mənafeyini təmin etmək üçün düzgün qərarlar qəbul etməyi bacarmır. Təəssüf ki, Emmanuel Makronun Azərbaycanla münasibətlərdə səriştəsiz mövqeyi indiyədək formalaşmış münasibətlərə böyük zərbə vurur. Hətta Fransa Avropa İttifaqı daxilində öz sözünü itirir. Bu, Fransa liderinin cari məsələlərə qeyri-adekvat münasibətinin əyani sübutudur.

Bu yaxınlarda Fransa Senatının Azərbaycana qarşı qəbul etdiyi, beynəlxalq hüququn norma və prinsiplərinə zidd olan, qeyri-səmimi və riyakar mövqedən ibarət qətnamə Fransa ilə Azərbaycan arasında həm siyasi, həm də iqtisadi sahədə üzərinə götürdüyü ikitərəfli öhdəliklərin kobud şəkildə pozulmasıdır. uzun illərdir davam edir.

Bu, təkcə Fransa-Azərbaycan münasibətləri üçün deyil, həm də 10-ci il noyabrın 2020-da Avropa İttifaqı xətti ilə keçirilən bütün görüşlərdə imzalanmış üçtərəfli bəyannamənin bütün bəndlərinin tam şəkildə həyata keçirilməsinə dair əldə olunan birgə razılaşmalar, bu istiqamətdə göstərilən səylər üçündür. , və ümumiyyətlə sülh istiqamətində. Bu, atılan bütün addımlara, beynəlxalq hüququn norma və prinsiplərinə etinasızlıq və hörmətsizlikə böyük zərbədir.

Qəbul edilmiş qətnamə Azərbaycan xalqının qəzəbinə səbəb olmuş, Milli Məclisin deputatları tərəfindən Fransa-Azərbaycan münasibətlərinin dayandırılması, mövcud münasibətlərə yenidən baxılması kimi radikal fikirlər və təkliflər səslənmişdir. Hesab edirəm ki, Fransanın davamlı antiazərbaycan fəaliyyətini nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikası Parlamentinin 16 noyabr 2022-ci il tarixli Bəyanatı Azərbaycan xalqının fikirlərini əks etdirir, eyni zamanda Azərbaycan xalqına açıq xəbərdarlıqdır. bu gün ölkəmizə hücum edən qüvvələr.

 

Məzahir Əfəndiyev

Azərbaycan Respublikası

Milli Məclisinin deputatı